Saturday 21 May 2011

Za posledních pět dní a nocí ...

Takže, když shrnu uplynulý týden, tak

- jsem jednou lezla do domu své hostitelské rodiny sklepním okýnkem. Jsem totiž chytré děvče, které je povznesené nad tak běžné věci, jako jsou klíče. Ale nic jsem nerozbila a nikdo si nikoho nevšiml, takže mám bod.
- jsem se naučila milion nových německých slovíček a tak půlku z nich zase zapomněla.
- mi zbývá ještě týden praxe ve školce. Mám na starosti děti od jednoho do devíti let, o tom později. (jo, proto zavání většina mých posledních tweetů dětinskou tématikou. tedy, více než obvykle)
- mi utekli a já následně chytla a přivedla zpátky dva obrovské psi. V rodině, kde psi považují téměř za ještě něco víc, než členy rodiny.
- dvakrát se mě někdo zeptal, jestli doma nemluvíme německy. Eh, ne.
- jsem se téměř odnaučila říkat vtipy o hajlujícím kečupu, popřípadě o tom, že měl Hitler jen jednu kouli (Ano, tomu se my zvrácenci na intru smějeme a ano, je to nevhodný, ale jsou to vtipy, které prostě nikdy neomrzí)
- to nejspíš bude tím, že jsem na dva týdny v německé rodině, takže tam se nesluší dělat takovéhle vtipy
- mám dobrý sny
- stalo se mi tak moc plno awkward situací, že mě to přimnělo k založení blogu :D

No comments: