Saturday 20 April 2013

My very own version of the record store day

Dnešní record store day jsem trošku prokaučovala, protože Česká republika a protože práce.
Ale co, příští rok si to o to víc vynahradím!
Jinak už nějaký ten pátek pracuji na Komplexe Leistung (aka něco jako ročníková práce, bez jejíž vypracování vás nepřipustí k maturitě, oh well.). Jako téma mám "Kostýmy Davida Bowieho a jejich vliv na vývoj pop-kultuy". A jelikož práci dělám do výtvarky, tak se ve dne v noci stresuju vymýšlením vlastních potenciálních Bowieho kostýmů a mám všude lepidlo a vodovky a třpytky.
Dnes jsem byla doučovat jednoho kluka Němčinu, ale nakonec to dopadlo tak, že mě on naučil jezdit na longboardu. Tudíž mám sedřenou nohu a prdel a pravděpodobně asi naražené rameno, ale rozhodně to stálo za to! Mým nejbližším životním cílem je tedy naučit se surfovat! Haha.


mamky stará džíska + cvočky ze starého punk pásku = nová supr bunda!
německá biografie Davida Bowieho
chtěla jsem zužitkovat zbylé nažehlovací folie, ale moc tam ten star wars motiv není vidět. (snad aspoň rozeznáte Luka Skywalkera!)
jako podporu na psaní komplexe leistung mám aspoň darth vadera na ploše. protože škola je zkrátka the dark side of the force.

No comments: