Saturday 13 April 2013

Moleskine doodles

Svůj první Moleskine jsem si koupila před třema lety a od té doby trvá nepřetržitě má láska k těmto diářům a zápisníkům. Myslím, že se tady nemusím rozepisovat o jejich kouzle a skvělosti, protože je to naprosto patrné z toho, co člověk prožívá, když Moleskine otevře - takový ten posvátný pocit důležitosti a náhlý nával kreativity (minmálně já to tak mám, zvlášť, když si pořídím nějaký nový).
Dohromady jich mám pět, z nichž tři jsou již plně popsané, jeden skoro a poslední, pátý, to je můj současný diář.
Tudíž mě napadlo, že bych vám mohla ukázat nějaké moje obrázky/nápisy/whatever, kterými jsou mé Moleskiny zaplněné.
Jelikož je povětšinou všude tahám s sebou, je v nich vše - od "deníčkových" zápisů a dokumentací mého života, přes náčrty, typografii až po všemožné zajímavé věci v zadní kapse (tam především nosím náhradní trsátka, náplasti, lístky z koncertů nebo setlisty a taky vše, co mi kdo nakreslí, napíše .. ).
Následkem toho, že je vozím všude bylo například i to, že se mi jeden minulý rok na RfP rozmočil (myslím, že ti, kteří byli přítomni si ještě dobře vzpomínají, jaké mordorské podmínky tam vládly).
Naštěstí to byl jenom "cahier" typ, bez tvrdých desek, do kterého jsem jen psala .. i tak jsem ale za něj držela minutu ticha.
Vždycky jsem byla spíš takový ten "grafický" typ, dávám přednost jednoduchým kresbám před malováním na plátno nebo studiemi, tudíž v podstatě jediné, co používám je černý Stabilo fineliner, který sice malinko propíjí, ale kreslí se mi s nim asi nejlíp. Sem tam je i nějaká kresbička tužkou, ale jen zřídkakdy.
V poslední době také do Moleskinů píšu torza potenciálních písní/básní, které jsou sice docela špatné, ale znáte to, někde se začít musí. Haha.

Závěrem bych se chtěla zeptat, jak to máte vy?
Máte víc Moleskinů a každý na určitou věc? Kreslíte nebo spíše píšete? Jste vlastníkem nějaké limitované edice?


No comments: