Friday 30 November 2012

Freedom

Našla jsem pár fotek ještě z podzimu (myslím z toho podzimu, kdy ještě všude neležel půlmetr sněhu a nebyla kosa).
Jsou focené na Sonnensteinu. V podstatě asi na mém nejoblíbenějším místě v Pirně. Je odtamtud krásný rozhled a člověk si tam vždycky najde místo jen pro sebe.
Stále více v poslední době přemýšlím o svobodě a co to vlastně znamená. Od listopadu '89, až po dnešek.
Je mi z toho upřímně trošku smutno, ale o tom se tu nechci rozepisovat.
Chtěla bych spoustu věcí změnit, ale nějak na to stále nemůžu najít sílu. celý den bych jen spala. Nebo vlastně celý týden, celý život.
Vše je teď zase jen o škole, milionu klauzur, testů, stále neudělaném Komplexe Leistung a ačkoliv to bude až za rok a něco, tak i o maturitě.
To víte, vyčerpává mě to. A to jsem pak přesně ráda za dny, jako byl tento, kdy odpadne škola kvůli stávce a já se můžu procházet a kochat se barevným listím a podzimní přírodou.

Mějte se pěkně a nenechte si život otravovat školou jako já. A spětě!




No comments: