Monday 29 October 2012

Milano, day 1


Jak někteří z vás jistě už ví z mého twitteru nebo instagramu, strávila jsem uplynulé tři dny v Milánu.
Jelikož byly na začátku září levné letenky a já mám vždycky v říjnu podzimní prázdniny, rozhodly jsme se s mamkou, že poletíme.


První den jsme se nejdřív musely trochu zorientovat, tudíž jsme jely metrem do centra a celé ho prošly. Naštěstí jsem byla osvícena svými navigačními schopnostmi a shodou náhod jsme potkaly Američanku a Mexičanku, které nám pomohly zastávku metra poblíž našeho hotelu vůbec najít, což bylo skvělé, protože Italové Anglicky moc nemluví.
Byly jsme v milánském chrámu, kde jsme viděly mrtvé mumifikované kardinály (berk) a prošly snad všechny možné obchody, které v Milanu jsou. Na oběd jsme měly panini v suprové krásné italské restauraci a já jsem šla ještě večer na koncert Tame Impala v tamějším klubu(o tom něco zase zítra), zatímco mamka spočívala na pokoji a koukala na taliánskou telku.



2 comments:

Anonymous said...

moc pekne fotky. vlastne mas cely blog hrozne fajn. muzu se zeptat co mas presne za lomo?

Terka said...

Děkuji mockrát :)
Mám normální Lomo Fisheye 1 Woodgrain.