Saturday 25 February 2012

Matching


Mikina mi ladí s brýlemi. Yes.

Zítra se vracím na intr.
Nechce se mi.
Jít po 14 dnech do školy je jako .. no, prostě je to zlé.
Pomalu mě začíná dohánět mé prohnilé svědomí, jelikož jsem za celé prázdniny zase neudělala absolutně nic do školy.
I přesto hraju stále na kytaru, kašlu na úkoly a nepřipouštím si to. Typické.
Kdysi někdo napsal, že největším nástrojem prokrastinace je internet.
Ale ne milé děti, mýlil se, není tomu tak. Není to totiž internet, nýbrž kytara.

Taky jsem dostala od babičky 10 euro, a tak jsem si koupila 4 knihy, protože v mém oblíbeném německém knihkupectví měli v ten den všechny paperbacky za 1,50 euro.
Takže obrovská radost.
Mám knihu o Berlíně (hodlám tam jít na výšku); román o Reonirovi; román o dvou dětech z Francie z období, kdy byla obsazena Německem; a román o dvou bratrech z Honkongu.
Tudíž teď mám motivaci dočíst všechny nedočtené povinné četby.

Mějte se pěkně a pokud máte prázdniny, tak si je užijte!



No comments: