Saturday 4 February 2012

Hazy Lazy Days


Je přede mnou poslední týden ve škole, pak už čekají jen čtrnáctidenní zimní prázdniny.
Nejde ani slovy vyjádřit, jak jsem za to šťastná, protože v posledním měsíci je můj život v podstatě jen o učení, spaní, učení, učení a definice slovního spojení 'mít se dobře' pro mě znamená to, že mi není zima a nemusím se učit.

Ale samozřejmě se stalo i moc skvělých věcí, takže konec stěžování si.

Včera se mnou dělala interview do Sächsiche Zeitung (saské noviny) jedna moc super paní, která měla ještě lepší hudební vkus, protože miluje Fleet Foxes a Mumford & Sons.
 Ptala se mě na všechny věci ohledně intru, mého studiu v Německu, jak jsem se k tomu dostala, jaké to je, co si myslím celkově o celém projektu a tak podobně.
Nakonec si mě ještě s mou spolubydlíci vyfotili v našem pokoji s kytarou a ukuleletem.
Až prý článek vyjde, pošle mi e-mail, tak jsem zvědavá.

Jinak jsem také včera pomáhala na dni otevřených dveří na naší škole. Byla jsem v učebně chemie a pomáhala tam malým německým dětičkám dělat experimenty a vysvětlovala jim, proč a jak vznikla určitá reakce. Většina z nich pořád říkala, že chce dělat nějaký experiment, kde bude něco vybuchovat, takže největší úspěch měl oxid uhličitý zhasinající svíčku.

Taky mají do naší třídy přijít po prázdninách tři nová děvčata, takže jsme všichni napnutí co to budou zač.
Měli jsme pro ně vymyslet nějaké přivítání na intru, takže je asi opijeme a bude to v pohodě.
Za týden mám narozeniny a spolu se mnou mají v únoru narozeniny ještě dvě mé kamarádky ze třídy, a tak celý první týden prázdnin strávíme s naší třídou oslavováním na horách, na chatě, kde není jisté, zda-li bude fungovat topení, a lyžováním.

Mějte se a když nebudete mít co dělat, koukněte se na film Lol. Zdá se jako naivní blbá romantická komedie, ale je to moc hezký film se skvělým soundtrackem. Minulý týden jsme na něm byli místo francouzštiny v kině.

No comments: