Monday 31 October 2011

My dear deer



Už nechci svetr se jelenem. Teď chci svetr s jelenem, co má svetr. A na tom svetru bude jelen, co má svetr. A na tom svetru bude jelen, co má svetr. A tak dál.
Mimochodem, zamilovala jsem se do týhle písničky.
Koukněte se i na ten klip, je moc krásnej.

Dnes jsem byla na hřbitově a sice to zní strašně morbidně, ale líbilo se mi tam. Je tam spousta stromů a barevnýho listí a jak tam v šeru hoří svíčky, má to místo zvláštní atmosféru. 

Taky jsem si dala vyvolat první film focený na Fisheye. Co si budeme povídat, jsem strašlivě moc zvědavá. Už vidím, jak ty fotky budou divný nebo na nich nebude nic vidět. Nicméně, všechno je jednou poprvý, žejo.

Mějte se hezky a noste teplé velké ugly svetry jako já!


jeleni ukradeni ZDEThe Yokel -  You roll and kick your bucket Billy




No comments: