Wednesday 22 June 2011

Za posledních 777 600 minut se toho stalo docela dost.
  • Dostala jsem svojí první šestku. Jo, i mistr tesař se někdy utne.
  • Mám fotku s Charlie Straight. A jsou strašně úžasný, to je fakt. Hodní a milí a společenští a krásní a vtipní. (Ne, fakt mi nezaplatili za reklamu)
  • Byl Stadtfest. Bylo to docela cruel. Ale jenom tak akorát, nejsme přece žádný smažky.
  • Zažehnala jsem krizi, a to ve všech slova smyslech - Teda aspoň v to doufám.
  • Překládala jsem na letišti v Drážďanech v rámci turistického dne pro Čechy, nebo jakže se to jmenuje. 
  • Překládám jídelní lístek
  • Ne, nebudu překladatel, je to nuda a nikdy neumím najít doslovný ekvivalent pro překládané slovo.
  • On už je fakt konec školního roku?
  • Vím, že bych to říkat neměla, ale občas se stydím za to, že mám takové ty typicky české vlastnosti.
  • Snad po mě teď nepůjde nějaká 'im-so-proud-of-being-czech' organizace.

No comments: