Wednesday 3 August 2011

Letní filmová škola Uherské Hradiště

     Co jsme si odnesly z Hradiště? Tak zaprvé to, že japonci jsou úchylové, že když ve filmu řežou ruce, většinou za nic nestojí, že koukat na zem se vyplácí a taky že to bylo moc moc super. Mimochodem, když jsem přijela domů, řekla mi i moje vlastní maminka, že smrdím, takže ono na tom asi opravdu něco pravdy bude.

     Můžu s čistým svědomím napsat, že letní filmová škola ještě předčila všechna moje očekávání. Vsadila bych nově vyžebraný trsátko na to, že jsme tam byly nejmladší akreditovaní účastníci. Taky jsme měly nejatypičtěšjí stan, který se nejvíc rozbíjel a rozhodně do něj nejvíc teklo. Takže jsme to docela vyhrály na plný čáře. A to jsem vám ještě neřekla o tom, že jsme našly (Krocánková našla .. :D) na zemi dvoutisícovku, takže jsme se pěkně najedly a napily a mám ještě krásný krásnohled, skrz který se opravdu krásně hledí na ten náš krásný svět. (to neni ironie!!)
   
     V číslech, celkem 34 projekcí, 5 filmů, na které jsme se nedstaly a pár filmů z části prospaných.

 

No comments: