Saturday 12 November 2011

Bookworm


Jsem knihomol. Velký knihomol. A ani trochu se za to nestydím.
Pár knižních typů posledních týdnů.
    Předpokládám, že svět podle Garpa všichni znáte. Před nějakým časem jsem ho začala číst česky, ale po návštěvě   oddělení anglické literatury v naší úžasné ústecké knihovně jsem se do toho pustila anglicky. A je to super, moc.

 Tohle není ani tak knížní, jakožto spíš notový typ. Hrajete-li na kytaru, je to skvělá kniha plná samých známých rockových i rock'n'rollových skladeb s plnou partiturou, akordy i prstokladem.

Ano je mi patnáct a ano čtu knížky pro desetileté až dvanáctileté holčičky. Ale Jacqueline Wilson je prostě moje srdeční záležitost. Jenom díky ní jsem začala číst milion knížek týdně a prostě tak. Jo, je to trapný, ale znáte to, jsou to nejlepší příběhy, protože jsou hodně ze života a ne vždycky končí dobře, což hodně oceňuju. A velkou zásluhu na tom, že knížky od ní miluju, mají i ilustrace od Nicka Sharrata.
Přečetla jsem všechny knížky od Jacqueline, některé dokonce i víckrát a tak jsem se teď odpočinkově pustila i do jedné v angličtině. 

1 comment:

joss said...

Wilson má ráda moje kamarádka, už přečetla snad všechny její knížky!