Saturday 10 September 2011

I'M LOOKING FORWARD TO .. 

     Škola začala. Jsem narozdíl od vás všech lenochů skoro čtyři týdny pilným studentem, ale zatím si nestěžuju.
S novým rokem přišel taky nový pokoj na intru, který letos teda máme hodně super, dál taky noví sedmáci (aneb máme se zase komu smát) a taky noví učitelé a všechny tyhle nudnosti.
     Kromě alarmu, kterej zapříčinily šikovné blonďaté sedmačky, které se pokoušely dělat popcorn v troubě (jo, v TROUBĚ!! :D) se ani žádný velký vzrůšo neděje. A tak jsem přemýšlela o tom, na co se tak na podzim těšit. Já totiž podzim miluju, je to moje nejoblíbenější roční období a tak.
A vymyslela jsem ..




  • na prvním místě musí být rozhodně ŘÍJNOVÝ VÝLET DO BERLÍNA!! (ach ach, zdrhneme v noci a půjdem do Hard Rock Café a taky na stanici Zoo a tak vůbec, vždyť to znáte)
  • koncerty v Dresdnu BOMBAY BICYCLE CLUB, KAISER CHIEFS, SUBWAYS (akorát budu muset vykrást banku nebo tak něco .. a nebo jít brigádovat do Mc a smrdět jako hranolka)
  • říjnový prázdniny a výlet za sestřeničkou do Prahy. Aneb, vyrabujeme všechny sekáče, projdeme všechny výstavy a konečně zas uvidim Vodku a Griotku (rozuměj, dvě potkanky)



         Jinak jsem v pátek měla k obědu litr sojovýho mlíka a už nikdy to neudělám. Babička s dědou budou mít výročí 45 let od svatby, což mi přijde dost úžasný. Taky jsem zjistila že miluju bruslení (ještě předtím, než jsem viděla whip it! :D) a taky jsme měli takovou tu rodinnou sešlost, takže jsme skončili zpíváním moravských lidových a všichni ti ústečtí škarohlídi v restauraci na nás pohoršeně koukali.



    (fotky z dní minulých - moje nejoblíbenější šťastný ponožky od mojí nejlepší skvělý spolubydlící, nějaká čmáranice v moleskinovym diáři a AriZona, jsem na tom naprosto závislá.)


No comments: