Wednesday 6 July 2011

Králíci

    Těším se na pátek. Půjdu si totiž pro svoje historicky nejlepší vysvědčení za svou dobu na intru. Seriously. Já vím, já vím, samochvála smrdí. Ale já smrdím už tak jako tak, takže to je docela jedno.
Jsem sice naprosto out of money, ale mám nejlepší třídu na světě. (Nehledejte souvislosti ani hidden meaning) Dnes jsme nostalgicky zavzpomínali na léta minulá, kdy jsme byli ještě malí a blbí a nechali se nachytat. Dobře, nachytávat. Teď už ale jsme velcí a rozumní a víme, že blbosti se přece vždycky dělají jen tak, aby na ně nikdo nepřišel. 
     
     Potom, co jsme v pondělí s Krocánkovou skoukli Donnieho Darka,  mě všude pronásledují králíci. Králíková úloha v matematice, králíková hra na play stationu, všude jenom králíci. 
Občas mozek jednoduše tyhle náhody sám vyhledává, protože je vyhledat a vidět chce. Ještě, že ještě nebyl králík obědu nebo tak něco.

     Jo a internátní internet je strašně trapnej. 

     

No comments: